Garantie

Bij Breure Sierbestrating leveren we uitsluitend bestratingsmaterialen van A-leveranciers. Ondanks zorgvuldige kwaliteitscontroles kan er altijd iets misgaan. Mocht u een klacht hebben, dan bekijken we samen hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Beschadigingen of productiefouten dienen binnen 7 dagen na levering aan ons gemeld te worden. Volg hierbij de onderstaande richtlijnen om uw garantieaanvraag soepel te laten verlopen

Controle bij aflevering

Bij levering adviseren wij u om de materialen direct te controleren op -Juistheid van de bestelling, eventuele schade of breuk, kleur- en structuurverschillen en opeenvolgende productiedata (bij meerdere pakketten van hetzelfde product)
Belangrijk ! Bewaar en fotografeer de product sticker. Deze bevat essentiële informatie, zoals de productiedatum.

Heeft u schade of gebreken ontdekt?

  • Maak duidelijke foto's van de schade terwijl de producten nog op de pallet zitten (voor bewijs van transportschade). 
  • Stuur de foto's en een beschrijving van het probleem naar info@breureshop.nl
  • Neem direct contact met ons op, zodat we het snel en correct kunnen oplossen.

Let op - Verwerkte of verplaatste producten worden beschouwd als geaccepteerd. Na verwerking is reclamatie niet meer mogelijk.

Controle bij uitpakken, verplaatsen en verwerken

Pak de materialen voorzichtig uit en voorkom beschadigingen bij verplaatsen en verwerken. Controleer tijdens het verwerken opnieuw op schade, kleur- en structuurverschillen. Bij constatering van gebreken direct de werkzaamheden staken, foto’s maken en contact met ons opnemen.
 

Garantievoorwaarden

Aanspraak maken op garantie

  • Verwerk de materialen volgens de voorschriften - Zorg ervoor dat de materialen worden verwerkt volgens de richtlijnen en adviezen van de fabrikant. Dit voorkomt schade en zorgt ervoor dat het product optimaal presteert.
  • Volg de instructies op het productinformatieblad - Lees en volg altijd de instructies op het productinformatieblad om problemen te voorkomen en de garantie te waarborgen.
  • Plaatsingsafspraken maken na levering en controle - Maak pas plaatsingsafspraken met de stratenmaker of hovenier nadat de materialen zijn geleverd en gecontroleerd. Dit voorkomt onnodige kosten en ongemakken als de bestelling onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoet.

Vragen over Garantie of Klachten?

Heeft u vragen over garantie of wilt u een klacht indienen? Neem dan direct contact met ons op. Wij helpen u graag verder!